3, 2, 1, 0... Joku hau hastera doa:
Donkey Kong-ek Pauline darama eskaileratan gora ohiuka:
“Help me! Help me!”.
Jumpman arotzak, soineko urratudun ilehoria askatzea du helburu, bera bait da bere ametsetako printzesa:
“Zaude lasai askatuko zaitut,
oh Pauline ene maitea!”.
Bibotea konpondu, txapela jantzi eta hor doa bere azukre koxkorra erreskatatzera.
Bienbitartean Donkey Kong tximino erraldoiak barrileteak botatzen dizkio, baita suzko bolatxoak.
Salto, bira, txiribuelta, oztopo guztiak saiestuz,
Jump, jump, go, go!
Bigarren pantaila pasa du eta hirugarrenera heltzean igogailuan gora eta behera ibili behar du. Objetu jauzilarien gainetik salto egin eta goitik erortzen zaizkion pisuen azpitik korrika egin, barrilete eta suzko bolak gero eta ugariagoak.
Ondo dabil benetan fin Jumpman Mario Bros jauna, markagailua ere gorantz doa:
6.996, 6.997, 6.998, 6.999, 7.000 puntu!
BONUS, hiru aukera gehiago!
Heldu da azkenean amaierako pantailara, ehun metro eraikinean gora, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 errematxe lurretik kendu eta Donkey gorila laister batean erori da , grabitatearen indarrak bultzatuta.
Paulinekin dago Mario, pare bat segundu baino iraungo ez duen zoriontasunean,
Oh, meu coraçao, esto se acaba,
Game Over, Game Over.